کد خبر 1425567
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
سه مهاجم بزرگ حال حاضر فوتبال جهان از نگاه رائول

ستاره سابق رئال مادرید و سرمربی کنونی کاستیا سه مهاجم برتر حال حاضر فوتبال جهان را نام برد.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، رائول اسطوره باشگاه رئال مادرید به شمار می‌آید.

او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه است و بعد از کریستیانو رونالدو هم دومین گلزن برتر کهکشانی‌ها است. رائول در بین هواداران تیم مادریدی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. او در شرایط کنونی هدایت تیم دوم رئال مادرید را برعهده دارد و از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت رئال بعد از پایان همکاری با آنچلوتی یاد می‌شود.

رائول به معرفی سه مهاجم برتر فوتبال جهان پرداخت. او گفت: در شرایط کنونی بنزما و لواندوفسکی بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است. بعد از  این دو بازیکن، من هالند رابه عنوان سومین مهاجم برتر انتخاب می‌کنم که در منچستر سیتی عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

بنزما فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید پشت سرگذاشت و بیشترین نقش را در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لالیگا داشت. او گزینه اصلی توپ طلا در سال ۲۰۲۲ است. روبرت لواندوفسکی هم که در همان بازی‌های نخست خود با بارسلونا در لالیگا توانایی‌هایش را ثابت کرد و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد و اما هالند در منچستر سیتی هم نشان داده است که چه گلزن قهاری است. پیش بینی‌ها حاکی از این بود که او در لیگ جزیره نمی‌تواند به روند گلزنی خود در دورتموند ادامه دهد اما اینگونه نبوده است و از او به عنوان اژدهای جدید فوتبال جهان یاد می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس